Протитуманні фари можна включати тільки під час туману (за порушення – штраф). Світлові прилади на автомобілях повинні бути включені в темний час доби (ближнє або дальнє світло). Дальнє світло повинне бути вимкнене в населеному пункті, коли дорога освітлена, і при зустрічному роз’їзді на відстані не менше ніж за 150 м від транспортного засобу.
Подавати звуковий сигнал в Європі дозволено тільки для запобігання аварійних ситуацій. Сигналити водієві, що зазівався на сфітлофорі, не прийнято. Звукові сигнали в житлових кварталах використовуються виключно в екстрених випадках, так що не варто користуватися ними для демонстрації свого невдоволення іншими водіями або для вітання – за це можуть оштрафувати.
При виїзді на автобан по смузі розгону потрібно розігнатися і перебудуватися, обігнавши тих, хто рухається повільніше. Якщо щільний потік не дозволяє виїхати відразу, в кінці смуги можна зупинитися, але зазвичай попутні, побачивши машину на смузі розгону, намагаються перебудуватися лівіше або пригальмувати, надавши «вікно».
На багаторядних дорогах слід рухатися в крайньому правому ряду. Перебудовуватися в інші ряди можна тільки для обгону. Не можна блимати дальнім світлом попутному транспорту, просячи поступитися смугою для обгону – зазвичай для цього використовують лівий «поворотник».
У багатьох країнах, найчастіше у Франції та Німеччині, при різкому гальмуванні авто на автобані прийнято включати «аварійку» і «по ланцюжку» передавати тим, хто йде ззаду, сигнал про те, що потік зупиняється або різко гальмує.
На автобанах можна зупинятися тільки на спеціальних місцях для паркування. На узбіччі можлива тільки аварійна зупинка при поломці. В цьому випадку всі, хто вийде з машини, повинні бути одягнені в світловідбиваючі жилети.
У Франції, Німеччині та Австрії та деяких інших країнах, пішохода слід пропустити на переході ще до того, як він ступив на «зебру». Зупинятися треба навіть в тому випадку, якщо людина тільки підійшла до переходу.