Якщо Вас цікавлять питання працевлаштування, будь ласка, залиште свої контакти і ми зв'яжемося з Вами та проконсультуємо БЕЗКОШТОВНО
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Правила навантаження

Через неправильне кріплення вантажу відбувається багато аварій. Сила удару, в залежності від ситуації (дорожніх умов і реакції водія), може діяти в трьох напрямках: при гальмуванні – вперед, прискорюючи хід – назад, на поворотах – в протилежну сторону повороту. Передня сила удару може досягати 0.8 від сили ваги всього вантажу, виміряної деканьютонамі (dаN). Сили, що діють назад і з одного боку в інший, складають близько 0,5 потужності від сили ваги всього вантажу (dаN).

Відповідно до директиви ЄС ЕN 12195, для кріплення вантажу сила, спрямована в бік руху транспортного засобу, повинна становити 80 відсотків від всієї ваги (маси) вантажа сили. Через ті самі сили, що діють на задню та бічні сторони кузова, сила кріплення вантажу в цих напрямках повинна становити не менше ніж 50 відсотків його ваги (маси) сили.

Перед відправкою в рейс водій зобов’язаний перевірити, чи знаходиться транспортний засіб у справному стані, чи правильно і безпечно він завантажений.

Укладання і кріплення вантажу

  • Вантаж повинен бути покладений таким чином, щоб не закривав огляд водієві і не заважав керуванню транспортним засобом.
  • Вантаж повинен бути покладений таким чином, щоб його вага найбільш рівномірно була розподілена на колеса однієї осі, а також щоб була цілеспрямовано розподілена між осями. Вантаж повинен бути покладений, наскільки це можливо, рівномірно по всій площі підлоги вантажного відділу.
  • У транспортних засобах з керованими колесами не менше 20% загальної ваги транспортного засобу має припадати на ці колеса.
  • Вантаж повинен кріпитися таким чином, щоб він нічого не пошкодив, не створював ні для кого небезпеки, не волочився по дорозі, не падав з транспортного засобу і не створював зайвого шуму. Те ж саме стосується ланцюгів, канатів, тентів або інших засобів кріплення. У разі транспортування панелей, ширина яких перевищує ширину платформи для перевезення вантажів, необхідно використовувати піраміди для перевезення вантажів в похилому положенні, щоб вантаж не виступав за межі габаритів транспортного засобу.
  • Вантаж повинен кріпитися шляхом силового замикання, блокування чи прив’язування, або шляхом комбінації цих методів. Вантаж може фіксуватися і іншим способом, якщо при розрахунку або проведенні практичних випробувань можна довести, що використання даного методу відповідає висунутим цією статтею вимогам.

Більш детальну інформацію про кріплення вантажів можна знайти в «Настанові з належної європейської практики укладання вантажів під час автомобільних перевезень» (European Best Practice Guidelines on Cargo securing for Road Transport).

http://ec.europa.eu/transport/road_safety/vehicles/doc/cargo_securing_guidelines_en.pdf

Укладання європіддонів (1200X800 мм) в причепі тягача (загальна місткість - 33 піддони)

Укладання промислових піддонів (1200 × 1000 мм) в причепі тягача (загальна місткість - 26 піддонів)