Якщо Вас цікавлять питання працевлаштування, будь ласка, залиште свої контакти і ми зв'яжемося з Вами та проконсультуємо БЕЗКОШТОВНО
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Режим праці та відпочинку

Макс. час управління

Не має перевищувати 9 годин.

Два рази на тиждень допускається продовження до 10 годин.

Макс. час керування на тиждень

Не більше 56 годин.

Макс. час керування протягом двох тижнів поспіль

Не більше 90 годин.

Час перерви

Після 4,5 годин водіння – не менше ніж 45-хвилинна перерва.

45-хвилинну перерву можна замінити двома перервами: першу перерву не менше 15 хвилин, перерва, що слідує наступною, не менше 30 хвилин.

Під час перерви водій не повинен керувати автомобілем, виконувати інші роботи.

Період щоденного відпочинку

«Період регулярного відпочинку» означає період відпочинку не менше 11 годин протягом 24 годин. Цей період регулярного щоденного відпочинку може бути використаний за два періоди, першим з яких повинен бути безперервний період не менше трьох годин, а другим – безперервний період тривалістю не менше дев’яти годин.

«Період скороченого щоденного відпочинку» означає період відпочинку принаймні 9 годин, але менше 11 годин Водій може мати не більше трьох скорочених періодів щоденного відпочинку між будь-якими двома періодами щотижневого відпочинку.

Протягом 30 годин роботи екіпажу (2 і більше водіїв), кожен водій повинен мати відпочинок не менше 9 годин безперервно.

Період щотижневого відпочинку«Період регулярного щотижневого відпочинку» означає період відпочинку тривалістю принаймні 45 годин.

«Період скороченого щотижневого відпочинку» означає період відпочинку менше 45 год., який може бути скорочений мінімум до 24 наступних годин.

Протягом двох послідовних тижнів водій повинен скористатися, принаймні:
– двома періодами регулярного щотижневого відпочинку або
– одним періодом регулярного щотижневого відпочинку і одним періодом щотижневого відпочинку протягом принаймні 24 годин. Однак, скорочення повинно компенсуватися еквівалентним періодом відпочинку, який використаний блоком перед кінцем третього тижня, що йде наступним за згаданим тижнем.

Відпочинок, яким скористався водій в якості компенсації за скорочений щотижневий відпочинок, повинен додаватися до іншого періоду відпочинку, що становить як мінімум 9 год.

Виконуючи перевезення на вимогу посадової особи, яка має право контролю, водій повинен пред’явити

– персональну картку водія;

– всі рукописні або друковані записи, зроблені в поточний день чи протягом 28 днів до цього, або бланки, що засвідчують діяльність водія.

Перенесення даних з цифрового тахографа і картки водія в комп’ютер підприємства

  1. З цифрового тахографа:

– періодично, не рідше ніж кожні 90 днів;

– якщо спостерігається неправильна робота цифрового тахографа;

– перед постійною чи тимчасовою передачею транспортного засобу іншому підприємству (користувачеві).

  1. З картки водія:

– періодично, не рідше ніж кожні 28 днів;

– після розірвання водієм трудових відносин, не пізніше ніж в останній день його роботи.

Пароми

Час відпочинку при супроводі транспортного засобу, який перевозиться паромом або потягом, якщо є спальне місце або лежак (частина 1 ст. 9 Регламенту (ЄС) № 561/2006), позначається символом парома, якщо транспортний засіб вже стоїть на паромі або в потязі.

При супроводі транспортного засобу, який перевозиться паромом або потягом, водій повинен скористатися як мінімум 11 год. нормального щоденного відпочинку (та сама вимога застосовується й щодо екіпажу), він може перериватися максимум 2 рази, напр., для посадки/висадки. Загальний час перерв не має перевищувати 1 годину (не застосовується щодо щотижневого відпочинку). НА ТАХОГРАФІ НЕОБХІДНО ВІДМІТИТИ РЕЖИМ ПАРОМА/ПОТЯГА (СИМВОЛ), І ПРОТЯГОМ 28 ДНІВ МАТИ КВИТОК.

Два водія

Для другого водія, що не керує автомобілем, але сидить поруч ( «присутність на роботі»), цей час зараховується як перерви (якщо триває не менше 45 хв.).